Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Mart 2012 Cumartesi

Dikkatsizlik

Merhaba sevgili dostlar !
Gerçekten, burada başımdan geçenleri ve aklımda olan bazı şeyleri yazmak benim için muazzam bir tecrübe olmakta.
Umuyorum ki sizde yazdıklarımı okurken sıkılmadan bir solukta okuyorsunuzdur. :D
Bugün bahsetmek konu başlıktan da anlaşılabileceği gibi
 "DİKKATSİZLİK"

Başıma geldiği için bu yazıyı yazmak istedim.
Olayı ayrıntıları ile anlatarak canınızı sıkmayacağım.
Fakat şunu iyi bilin ki, bu kavram insana gerçekten olumsuz sonuçlar yaratmayı çok seven bir kavram.
Ben yaşadığım ve bir daha asla tekrarlamayacağım bir tecrübeyi paylaştım.
Umuyorum böyle şeyler sizin başınıza hiç gelmez.
Hepimizin dikkatsizliği minimum seviyede olan insanlardan olmamız dileğiyle :D
Sevgiler!
Orkun TEKE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder