Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Mart 2012 Cumartesi

SABIR

Başlığı okuyan herkes aslında bu kelimenin ne kadar ağır bir anlamı olduğunu
Bu kelimenin karşılığının ne kadar zor bir davranış olduğunu düşünüyordur muhtemelen. :D
Tıpkı benim gibi :D
Sabırlı olmak zor dedim. Hatta bunun içine sizi de çektim. Sabırlı olmak neden zor acaba ?
Benim açıklayacağım tezden daha farklı tezleri olanlar lütfen bana bildirsinler ki birbirimizi tamamlayıp VOLTRAN oluşturma yolunda ilerleyelim
Ciddi olarak söylüyorum farklı tezi olanlar lütfen benimle paylaşsınlar .
Benim tezim şu;
İnsanlar hayat koşuşturması içerisinde yani dinamik bir süreçte yaşıyorlar.Bu dinamik süreç içerisinde her şey o kadar hızlı gelişiyor ki insanlar sabırlı olmaya vakit bulamıyorlar.
Aslında sabır konusu şarkılara bile konu olmuştur. Ne güzel söyler Muazzez Ersoy " Sabrın sonu selamettir.Başa gelen çekilir"
Sabır konusu çok geniş bir konu fakat ben burda dilim döndüğünce sizlere aklımdan geçenleri naçizane yazmaya çalışıyorum.
Kişisel olarak sabırlı bir insanımdır. Sabırlı olmamın başlıca nedeni ise sabır ile beklediğim şey daha değerli olmakta. Daha büyük kıymet taşımakta.
Bugünlük başınızı ve gözlerinizi daha fazla yormak istemiyorum.
Umuyorum ki hayatınız da her zaman sizin için değerli ve kıymetli şeylere ulaşırsınız. (Tabi bende :D)
Sevgiyle kalın !

TEKE O.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder