Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Mart 2012 Pazar

!!! Hayal Kurmak ve İnanmak !!!

Herşey aslında internette üniaktivite sitesinde gördüğüm bir ilan ile başladı. Yapı Kredi Bankası' nın     "HEROES CLUB" adı altında bir eğitim programı açtığını ve üniversitelerin çeşitli fakültelerinde okuyan öğrenci arkadaşların seçileceği bilgisi yer alıyordu.
İlanı gördüğüm an hayal etmeye başladım. 
Bu programın içerisinde olabilirsem neler yaşayabilirim? Nasıl bir çevre içerisinde bulunabilirim? ve tabi ki en başta sorduğum soru
"BEN BU PROGRAMA GİREBİLİR MİYİM? " :D.....

Program başvurumu tamamladım. Sorulan 3 soruda kendimi ve yaptığım çalışmaları bütün detayları ile yazmaya çalıştım.
 Her zaman hayal kurmaya devam ettim. Her zaman yukarıda ki sorular benimle birlikte yol aldı. 
Program başvuruları kapandığında heyecanlı bekleyiş başladı.
Sonuçlar açıklandığında "Vaka Çalışması" için  Kocaeli- Çayırova Yapı Kredi Bankacılık Üssü' ne davet edildiğim yazıyordu. İlk aşama tamamlanmıştı. 
Hayallerim artık bir boyut daha yükselmeyi hak etmişti. Artık olumlu sonuç için bir engel geçilmişti. Vaka çalışmasında Türkiyem' in dört bir yanından gelen sizinle aynı heyecanı paylaşan ve ben dahil gerginlikleri suratlarından belli olan :D... arkadaşlarımı gördüm. 
Aynı vaka çalışmasında yer alıcağım grup ile vaka çalışmamız son bulduğunda servis beklerken gerçekten tuhaf bir şekilde muhteşem bir muhabbete başladık. Herkes " Hani nerde kalmıştık?" der gibiydi. 
Ordan ayrıldıktan sonra herkes birbirine şans diliyordu. Tabi herkes en çok kendisi için şans diliyordu. :D
Kısa bir zaman içerisinde vaka sonuçları açıklandığında gerçekten gene bir bayram havası eserek kabul edildiğim bildirildi. 
Bundan sonraki aşama yüzyüze görüşme idi. Kendini ifade ettikten sonra elenmek gerçekten kişiye elensede çok (argo tabir ile) koymaz. Çünkü hatayı nerede arayacağınızı iyi bilirsiniz. 
Bundan sonrası için kendinizi daha da geliştirmeye çalışırsınız.
Yüzyüze görüşmelerin ardından tekrar heyecanlı bekleyiş başladı. Artık bu son adımdı. Kendimi bu program içerisinde hayal etmeye başlamıştım. 
Hayaller seviye atlamaya devam ediyordu. 
Sonuç açıklanma vakti gelmişti. Oldu mu? olmadı mı ? 
Evet sonuç olumlu olmuştu. Hayallerim artık bir seviye daha atlamıştı.
Artık tanışma ve katılımı kutlama vakti gelmişti. Kocaeli Bayramoğlu tesislerindeki tanışma partisi için Kocaeli yolları gözükmüştü.
Muazzam bir ortamda, Muazzam bir tesis ile karşılaştık. Ve tabi ki Türkiyem' in dört bir yanından gelen arkadaşlarım ile birlikte:D....
Gerçekten orda da herkes sanki " Nerde kalmıştık? " havasındaydı.
Geçirdiğimiz iki güne yakın zaman gerçekten beni çok mutlu etti. 
Seviye atlayan hayallerim artık benim bile sınırlarını bilemediğim boyutlara ulaşmış durumda :D
Bu yazıyı yazmamda ki amaç hayal kurmaktan vazgeçmemenizdir. 
Hayal kurmak insanları motive eder. Motivasyonunuzu yüksek tutar. Ben burda Pollyanna' cılık ta yapmıyorum. Tabi ki her hayal gerçekleşecek diye birşey yok. Zaten benim anlatmak istediğimde bu değil.
Ben sadece vazgeçmeyin diyorum. 
Bu yazdıklarım benim naçizane düşüncelerim. Bu yazıyı bitirirken size Walt Disney' in bir sözü ile seslenmek isterim. 
" HAYAL KURMAKTAN ASLA VAZGEÇMEYİN. UNUTMAYIN! HERŞEY BİR FARE İLE BAŞLADI" 
Gelecek yazılarımda tekrar buluşmak üzere !!!!!
Sevgiyle kalın. Hayalleriniz umarın her zaman gerçeğe ulaşır........!!!!!!!







3 yorum:

  1. vay arkadaş :) gaza geliyorum bende yazının etkisi büyük :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilimiz döndüğünce aktardık bir şeyler :D....

      Sil
  2. merhabalar, şu an bende tam anlattıgın gibi bu hayal kurma evresindeyim:) az önce yapı kredi'den gelen mail'i gördüm. Vaka çalışması için bir sonraki aşamaya çağırıldıgımı yazıyor. Tam olarak nasıl bir şey bu vaka çalışması beni biraz bilgilendirir misin rica etsem.

    YanıtlaSil