Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Mart 2012 Cuma

!!! BAŞARI !!!

Bugün karşınıza sonunda bahsetmekten gerçekten hoşlandığım bir konu ile çıkıyorum. Diğerlerinden hoşlanmıyorum zannetmeyin.Boyunları bükülür :D...
Bu konudan bahsetmek istememin sebebi, insanların başarıyı sadece soyut bir kavram olarak görmeleri ve yanlış anlamalarıdır.
Bu yazıya başlarken beni ilhamlandıran şey sevdiğim bir arkadaşımın yazdığı blog yazısı oldu.
Bu blog yazısının başlığı "Oku" idi.
Başarı ile ilgili yazı yazmak ne zamandan beri kafamda vardı bilmiyorum fakat uzun bir süre olmuştur. 
Bu yazıyı okuduktan sonra artık başarı kavramını kendime göre açıklayabileceğim günün geldiğini düşündüm. 
Sizlerin nezlinde beni ilhamlandıran yazısından dolayı Hasan Yavuz' a çok teşekkür ederim.

Ne kadar güzel bir kelime. "Oku" 
İşte başarı okumaktır.
Bununda ötesinde başarı insandır.
Başarı aşktır.
Başarı insanın kendi kendine yetebilmesidir.
Başarı kıskançlığa düşmemektir.
Başarı elinden geleni yapmaktır.
Başarı bir işi yapıyorsan tam yapmaktır.
Başarı huzurdur.
Başarı bir insanı güldürebilmektir.
Başarı karşındaki insanın gülümseme sebebi olabilmektir.
Başarı emektir.
Başarı fedakarlıktır.
Başarı insiyatif kullanmadır.
Başarı sorumluluk alabilmektir.
Başarı sevmektir.
Başarı zorluklara karşı direnmektir.
Başarı sabırdır.
Başarı arkadaşlıktır.
Başarı güvendir.
Başarı saygı duymaktır.
Başarı moralini bozmadan yılmadan mücadele edebilmektir.
Başarı sadakattir.
Başarı hayal katili olmamaktır.
Başarı düşünmektir.
Başarı paylaşmaktır.
ve son olarak ;
Başarı insanı insan olarak sevebilmektir.
Bugünkü yazım kısa gibi görünen ama içinde bana göre bir çok şey barındıran bir yazı oldu.
Takip edenler umuyorum ki geri dönüşlerini olumlu veya olumsuz bildirmeye devam edeceklerdir.
Sizin geri dönüşleriniz benim için gerçekten önemli ve değerli.
Bugünlük yazımı sonlandırıyorum. 
Başarılı insanlardan olabilmek dileğiyle! 
Takipte kalmanızı öneriyorum :D
Sevgiler! 
Orkun TEKE 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder