Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Mart 2012 Pazar

! Yetenek Sizsiniz !

İnsanlar hayatlarında hergün birşeyler görüyor ve bunu değişik bir tecrübe olarak bir kenara kaydedebilenler diğer insanlardan farklı ve bir adım önde oluyorlar.
İşte burada insanın olaylara bakış açısı ve olayları kendi lehine ne derece çevirebildiği çok önemli bir rol oynuyor.
Bugün bu dakikada bu yazıyı yazarken başlığından dolayı ilgi çekebileceği ve okunabileceğini tahmin ettiğimden,
yazımı mümkün olduğunca güzel yazmaya çalışıyorum.
Başlık neden böyle diye sorar iseniz?
Bu yazıyı yazmaya yetenek sizsiniz programında bir köpeğin şovunu izledikten sonra karar verdim.
Bir yerde okumuştum. Köpekler öğrendikleri her hareketi ayrı bir deneyim olarak beyinlerinde bir kenara itiyorlar ve yaptıklarının sonuna kadar bilincinde oluyorlar.
Programı izlerken kendime şu soruyu sordum.
Acaba düşünme ve iradeyle hareket edebilme yeteneği insanda mı var yoksa köpekte mi?
Tabi ki yazımın başında yazdığım gibi bu soruyu sorarken bir adım önde diye bahsettiğim insanlardan bahsetmediğimi anlamışsınızdır.
Yazımı bugün bir solukta yazıyorum ve beğeneceğinizi umuyorum.
İnsan düşündükçe insandır.
Geçen gün kardeşim facebbok profil sayfasında  beyin şeklinin yanında "use it" yazan bir resim gördüm
İşte bu resim aslında herşeyin bir özeti.
Bundan başka söyleyecek birşey daha bulamıyorum. 
Blog sayfamı hergüçün daha fazla insanın ziyaret ettiğini görüyorum. 
Okuyan arkadaşlarım çin bana olumlu veya olumsuz geri bildirimlerini aarlarsa çok sevinirim.
Beynini kullananlardan olmak dileğiyle :D
Sevgiler!!! 
 Orkun TEKE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder