Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Nisan 2012 Çarşamba

Küçümsemek

Merhaba sevgili okurlar. Sayfama bir kez daha hoşgeldiniz.
Bugün size öyle içimden geçeni yazmayacağım.
Direk başımdan geçenleri anlatacağım.
Yenilenebilir enerji ile ilgili olan projelerimi son birkaç gündür büyük firmalara sunabilmek ve profesyonel bakış açısı kazanabilmek için girişimler içerisindeyim.
Ancak bu girişimlerim facebook ta yaptıklarımı takip edenler görmüştür. saçma sapan boyutlara gitmeye başladı. Bir firma gönderdiğim maile geri dönüş attı.
Bu firma 25-26-27 Nisan da yenilenebilir enerji fuarı olduğunu söyleyerek, orada daha fazla profesyonel ile görüşebileceğimi söyledi. Çok sağolsunlar geri dönüş atmışlar diye düşünürken, fuarın katılım ücretinin 490 Euro olduğunu gördüm. Sinirlerim bozulmadı değil. Dalga geçer gibi beni o fuara çağırıyorlar.
Öğrenci bütçesinin ne olduğunu bilmez gibi.
Resmen küçümsendiğimi hissettim.
Bu olay çoğu kişiyi belki hayallerinden vazgeçirebilir. AMA BENİ ASLA !!!!!
Benim üzüldüğüm nokta artık bu kadar tahammülsüz olmaları şirketlerin.

Ben inanıyorum. Birgün yaptıklarımın fark edileceğine olan inancım sonsuz.
O kadar gözü körelmişlerin içinde hala görmeyi becerebilen yöneticilerin olduğuna inancım sonsuz.
Bunun en büyük kanıtı da Yapı Kredi' dir. Genç yetenekleri fark eden ve programına kabul eden Yapı Kredi' ye de tekrar şükranlarımı sunuyorum.


Bu arada şunu da belirtmek isterim, yenilenebilir enerji ile ilgili projelerimi şirketlere açma hedefimde yardımcı olabilecek arkadaşlar var ise ve bu yazıyı okuyorlar ise irtibata geçmek isterim.


Farklılığı gören gözlerden olabilmemiz dileğiyle !!!
İyi akşamlar !
Sevgiler 
Orkun TEKE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder