Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Nisan 2012 Pazartesi

3 Günlük Dolu Dolu Bir Süreç

Merhaba uzun bir aradan sonra tekrar yazımla karşınızdayım.
Bu yazıda sizlere  başlıktan da anlayacağınız gibi haftasonu geçirdiğim dolu dolu 3 günü anlatacağım.
Sürece 3 gün dememin sebebi Cuma saat 9: 30' a doğru gelmeme rağmen o akşamın bile dolu geçmesidir.
İsterseniz başlıyayım.
Cuma akşam gittikten sonra aslında yemek bulamamak, Özellikle Yahya Bey ' i gene görmememiz bizi biraz şaşırttı. :D... Ama ardından Hirolarla ilk buluşma vakti geldi çattı.
Karşılaşmanın ardından herkeste "Hani nerde kalmıştık" havası seziliyordu ki bu benim orda geçirdiğim zamandan aldığım keyfi kat be kat arttırıyordu.
Ardından turnuvalar başladı. Kıran kırana geçen masa tenisi maçları, tavla oyunları ve en çok gürültünün çıktığı langırt kapışmaları. Muazzam bir geceden sonra artık eğitim için herşey ve herkes hazırdı.
Cumartesi eğitim başladı ve bu eğitimin yararlı bir eğitim olacağı ilk saniyesinden belli olmuştu.
Sunumların başlaması herkesin suratında anlamsız ifadeler uyandırdı. (Ben dahil) . Fakat birbirimizi rahatlattığımız her hareketimizden anlaşılıyordu.
Akşam sinema keyfi bizi bekliyordu. Bu yetmezmiş gibi meşrubat ve patlamış mısır ziyafeti inanılmazdı.
Son gün eğitimden sonra artık kimse ayrılmak istemiyordu.
Fakat vakit gelip çatmıştı.
Bir sonraki buluşma hayalleri ile herkes evlerine dağıldı.
Bir sonraki buluşmada kısa filmi çekiceğimi hatırlatarak yazımı sonlandırıyorum.
Daha sonra ki yazılarda görüşebilmek dileğiyle.
İyi geceler (Okuduğunuz zaman gece değilse, siz hangi vakitteyseniz iyi o olsun :D )
Teşekkürler.
Orkun TEKE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder