Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Temmuz 2012 Cuma

Mutluluk

Merhaba, bu sefer yazılarımın arasını kısa tutuyorum çünkü anlatmak istediklerimi aktarmam gerektiğini düşünüyorum.
Bugün size mutluluk dediğimiz şeyden bahsedeceğim. Bir insan için mutluluk tanımı nasıl yapılır bilmiyorum, çünkü bu tanım kişiden kişiye değişen bir kavramdır.
Herkes için mutluluk tanımı farklıdır ki öyle de olmalı bence.
Bir elin beş parmağının bir olmadığı gibi insanlarda birbirinden farklı ve farklı hayatlar yaşıyorlar. Kimisi için mutluluk kolayca ulaşılabilen birşey iken kimisi için çölde ki vaha gibidir. Ulaşmak isterler fakat hep sahte mutluluklar yaşarlar :D....
Kimisi içinde ulaşılamaz bir kavramdır. Bunlar karamsar grup dediğimiz insanlardır. Mucize beklemek zorundadırlar :D.....
Burası benim bloğum olduğuna göre benim için mutluluğun tanımını yapayım sizlere :D.....
Benim için mutluluk sevmeyi ve sevildiğini bilmektir.
İnsanın insanları sevmesi kadar bu davranışının karşılığını alması da bir o kadar güzel birşey.

Bildiğiniz gibi veya bilmediğiniz gibi geçen gün benim doğum günümdü. İlk defa ailemden ayrı geçirdiğim bir doğum günü olarak kayıtlara geçti. Ayrıca hayatımda önemli bir yeri olan doğum günlerinden biri de oldu :D.....

Detaylar uzun o yüzden sizi ayrıntıya boğmayacağım. Bu arada Buz Devri 4 baya iyi bir film olmuş diğer 3'ü gibi :D..... Kesinlikle öneririm :D

Birde tutkuyla bağlı olduğum, her zaman yanımda olan ve desteklerini asla esirgemeyen ailemden ayrı bir parantezde bahsetmek isterim.




Benim mutluluğumu besleyen en büyük besin ailemdir. Şimdi diyebilirsiniz bizim içinde önemli ne olmuş. Bir şey olmamış sadece sizinle duygularımı paylaşıyorum :D....

Aile kavmı benim için çok önemlidir ve önemli olması gerektiğini düşündüğüm bir konu ve bunun için ayrı bir blog yazısı yazılabilir.

Onlardan ayrı geçirdiğim doğum günümde onlarla telefonda konuşmam ve babamın " Pastada senin için yakılan mumu ben üfleyeceğim" demesi, annemin " Sen gel bi daha keseriz pasta " ve benim " Bana da pasta ayırın" :D.... şeklinde ki diyaloglarımız benim mutluluğumu besleyen şeyler işte ..........

Tabi pasta dilimi beni beklerse daha 2 hafta beklemesi gerekecek :D... Çünkü İzmir' e 4 Ağustos' ta dönüyorum :D...

Pasta diliminin beni beklemesine gerek kalmadı bana değer veren arkadaşlarımdan Damla' nın organizasyonu ile pastamızı da kesmiş ve yemiş olduk. Bu fotoğraflar elime geçtiğinde sizinle paylaşmak büyük bir zevk olacak.

Ankara macerama geri dönecek olursak benim için mutsuz başlayan bir maceranın müthiş bir şekilde devam etmesi ve güzel bir şekilde noktalanacak olması beni ayrıca mutlu etmekte.

Değer verdiğiniz insanların size değer vermesi, ne kadar doğru insanlar ile arkadaşlık yaptığınızın açıkça ve net bir tarifi olarak karşımıza çıkmakta. Bir diğer mutluluk kaynağı da bu olsa gerek.

Mutluluğunuz daimi olsun efendim.

Bu yazı ile sizleri birazcık ilhamlandırabildiysem ve vaktinizi bunu okuyarak boşa harcadığınızı düşünmüyorsanız.

Mutluluğuma mutluluk katıyorsunuz demektir.

Saygılar , Sevgiler  !!!


Orkun T.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder