Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Temmuz 2012 Çarşamba

!!! Farklı Bir Bakış Açısı !!!

Merhaba, geciken blog yazımdan ötürü öncelikli olarak özürlerimi sunmak isterim.
Bu yazımda da sizlerle her yazımda paylaştığım gibi yaşadığım olaylar ve tecrübeleri paylaşacağım.
Öncelikli olarak şu ipucunu vererek başlamak isterim ki bu yazımda şahit olacağınız tecrübem benim için çok önemi ve farklı bir deneyim oldu.

Sizlere Ankara deneyimimin ilk 3 haftasını aktarmak istiyorum.
Öncelikli olarak şunu belirterek başlayayım, sonra akıllarda "Ne işin var Ankara' da?"  soruları olmasın.....:D
Ankara semalarına staj için gelmiş bulundum.

Şu anda Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı' nda Proje Stajyeri olarak görev almaktayım.
Stajımız içerisinde Karadeniz Kara Sahası Projesi' nde görevlendirildim.


Staj sürecim gerçekten çok verimli ve güzel geçmekte, her gün yeni bir şeyler öğrenmek ve kendimi geliştirmek bana büyük mutluluk veriyor.
Başımızda ki mühendislerimiz TPAO' nun aksine birşeyler yapmaya ve üretmeye çalışan buradakilerden farklı düşünen ve genç yaşlarına göre elle tutulur başarılar elde etmiş insanlar. Bu tecrübelerini bize aktarmayı da çok iyi biliyorlar. 
3 Ağustos' a kadar sürecek olan stajımın daha faydalı olacağı şimdiden belli :D.....
Şimdi stajı bir kenara bırakıp Ankara' ya geri dönelim.

Ankara' da ilk haftamın çok verimli olduğu söylenemez. Emniyet Müdürlüğü' nün fena oyununa geldik..... :D....Neyse bunları da geçelim.......:D
Ankara' da gidişatı değiştiren olay bir haftalık göçebelikten sonra Cemil Hayri Durgun' un evine taşınmam oldu. O günden itibaren herşey düzelmeye başladı. En azından Ankara' dan bir an önce gitmek isterken artık şafak saymayı bıraktım :D.... Bu arada biletimi şimdiden aldım :D.....

Sizinle paylaşmak istediğim bir diğer olay ise Anıtkabir ziyaretim. Bugüne kadar Anıtkabir' e gitme fırsatım hiç olmamıştı. İnsan oraya gidince kendini bir tuhaf hissediyor ve müze kısmında ecdadının yaşadığı olayları daha detaylı gördükçe onlara olan minneti kat be kat artmaktaydı.

Müzede ilgimi çeken başka birşey ise Cumhuriyet' in ilk yıllarından sonra kurulmaya başlayan ve gerçekten faydalarını herkesin gördüğü kurumların nasıl oluyor da 40- 50 yıl içerisinde kapatıldığı ve yok edildiği gerçekten büyük bir soru işareti. ?????????????????......

O zamanlarda çekilen fotoğraflar ve belgelerde yapılan şeylerin zamanımızda ne kadar değiştirildiği ve yanlış anlaşıldığı herkesin gözünün önüne serilmekte. Tabi anlayana !!!!

Neyse, geçelim başka bir konuya koca Ankara' da gezmek için tek yerlerin alışveriş merkezleri olması da ayrıca şaşırtıcı bir konu. Her yer alışveriş merkezi olmuş koca şehirde. Birde onun üstüne binen ulaşım probleminide söylemeden edemeyeceğim.

Ankara sıkıntılı bir şehir bunu söylemek mümkün, fakat kötü vakit geçirdiğimi söyleyemem.

Son olarak bahsetmek istediğim ise, bu Ankara gezisinin benim için ayrı bir tecrübe olduğunu ve evden uzak olduğunuzda başınızın çaresine nasıl bakmanız gerektiği konusunda beni çok geliştirdiğini söyleyebilirim.

Kazandığım en büyük tecrübe ise burada tanıştığım insanlar oldu. Çünkü savunduğum tez şu " Her insan ayrı bir tecrübedir."

Aslında yazılacak şey çok ama bu seferlik böyle olsun.
Yeni tecrübeler gerçekten insanın farklı düşünmesine ve farklı bakış açıları kazanmasına yardımcı olmakta.
Korkuları ve ön yargıları yıkmak gerek, tabi başarabildiğimiz kadarıyla.

Bir diğer yazımda görüşmek üzere!
Yazı söylenen vakitte size ulaşmadığı içinde tekrar özürlerimi sunarım.
Yazıya ilerleyen saatlerde bazı fotoğraflar ekleyeceğimide belirtmek isterim.

Görüşmek üzere !
Sevgiler !
Orkun T.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder